Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Το μικροκήπιο της Άντας στην Καλλιθέα

Anoiksoula Balconada




Πριν μερικά χρόνια έχασα τη μάνα μου στην Καλλιθέα. Την περίμενα με alarm στο αυτοκίνητο να πεταχτεί σε μια δουλειά. Ένα Ι.Χ. μου κόρναρε και αναγκάστηκα να κάνω το γύρω του οικοδομικού τετραγώνου για να γυρίσω να την πάρω. Στο επόμενο στενό απαγορευόταν να κάνω αριστερά, το ίδιο και στο μεθεπόμενο, στο τρίτο κάνω αριστερά και έργα στο δρόμο με υποχρεώνουν να αλλάξω πορεία. Μετά από μερικά στενά, απλά είχα χαθεί!!! Τσιμεντένια κιβώτια με πορτοπαράθυρα παντού και κανένα σημείο αναφοράς. Όλα μου φαίνονταν ίδια και γκρίζα. Μετά από καμία δεκαριά αριστεροδέξια βλέπω στο βάθος του δρόμου τη μητέρα μου να μου γνέφει από μακρυά. Τη μίσησα την Καλλιθέα εκείνο το πρωί. Έ, μα εγώ φταίω? Αφού δεν μπορούσα να βάλω σημάδι για να μη χαθώ! Και σε ρωτώ κύριε αναγνώστα, αν είχα βάλει σημάδι μια βεράντα με αναρριχητικούς κισσούς θα είχα χαθεί? Επιτέλους, πού είναι το κράτος πρόνοιας για τους απροσανατόλιστους, τι να κάνω κι εγώ? Να κυκλοφορώ με μπούσουλα στην τσέπη και ανεμοδούρι στο καπέλο?
Όμως να που τα τραύματα τα ψυχολογικά δεν κρατούν αιώνια. Μια ανοιξιάτικη μέρα στη βεράντα της Άντας έφτανε για να λατρέψω τη θέα της Καλλιθέας. Αριστερά ο λόφος του Υμηττού κι απέναντι η θάλασσα του Φαλήρου, μα πάνω απ'όλα η δροσιά και τα χρώματα εκεί έξω, με κάναν να συμπαθήσω τον Δήμο που σιχαινόμουν μέχρι χθες. Πίσω απ'τα πράσινα φυλλώματα ο γκρίζος Δήμος είν'ομορφότερος.
Ακακίες, Γαρδένιες, Ανθοροδιές και Γιούκα κατοικούν στη βεράντα του 6ου. Όπως λέει κι εκείνη "35τ.μ δώμα για μένα, 65 για τα λουλούδια μου". Στο βίντεο που έφτιαξε φαίνονται τα "καμάρια" της που μεγαλώνουν και φουντώνουν. Άντε βρε με το καλό να βγάλουνε ματάκια ! ! !

2 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που τα λες...
    Γλυκάθηκα μεσημεριάτικα!
    Αλλά αυτό το "μαύρος φόντος (ναι φόντος) λευκά γράμματα" με σκοτώνει!
    Μόνο εμένα?
    Ζαλίστηκα!
    Και το γκρι στο σκουρί, τρέντι είναι...
    kiss
    A

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάντως το πράσινο είναι οικολογικό αφού δεν καταναλώνει πολύ ενέργεια.
    θα το βελτιώσουμε το προφίλ σιγά σιγά, σήμερα έβαλα και το σήμα, αλλά κι αυτό ίσως το επεξεργαστούμε λίγο.
    Μακάριοι οι πτωχεί το html !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή